آموزش پیکربندی امنیت در شبکه های سیسکو

آموزش پیکربندی امنیت در شبکه های سیسکو - پیکربندی امنیت در شبکه های سیسکو یکی از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات می باشد که شامل کارهای پیاده سازی فناوری های مقابله با تهدیدها در شبکه ، کار بارابط گرافیکی و مدیریت خط فرمان امن تجهیزات سیسکو ، مدیریت سرویس ها در تجهیزات سیسکو ، اشکال یابی و مانیتورینگ ، پیاده سازی ساختارهای مقابله با تهدید و پیاده سازی فناوری های امنیت است.

  • 4.5/5.0
  • 12 شرکت کننده
  • پیشرفته
  • آخرین بروزرسانی 1402/09/22
  • حضوری
آموزش پیکربندی امنیت در شبکه های سیسکو

توضیحات دوره

مهارتهای پیش نیاز دوره آموزش پیکربندی امنیت در شبکه های سیسکو ، سپری کردن دوره مسیریابی شبکه های سیسکو میباشد.

در این دوره چه آموزش داده می شود؟

اگر کمی به دنیای شبکه علاقه مند باشید، حتما نام سیسکو به گوشتان خورده است. اما سیسکو چیست و به چه دردی می خورد؟ سیسکو نام شرکتی است که در زمینه شبکه و فناوری اطلاعات تجهیزات تولید می کند.

سیسکو چیست؟

سیسکو نام شرکتی است که در زمینه تجهیزات فناوری اطلاعات فعالیت می کند. علاوه بر این در تربیت متخصصان در این زمینه نیز شهرت دارد ، فعالیت شرکت سیسکو در حوزه سخت افزار شبکه، تجهیزات مخابراتی، نرم افزار و دیگر محصولات با تکنولوژی بالا است که کار توسعه، تولید و فروش را انجام می دهند. سیسکو در بازار های فناوری خاص مانند امنیت دامنه، مدیریت انرژی با محصولات پیشرو از جمله (Webex، OpenDNS، Jabber، Duo Security و Jasper)، اینترنت اشیا یا IOT می درخشد.

شبکه سیسکو ، افراد ، دستگاه‌های محاسباتی و شبکه‌های رایانه‌ای را به هم متصل می‌کند و به افراد اجازه می‌دهد بدون در نظر گرفتن تفاوت‌ها در زمان، مکان یا نوع سیستم کامپیوتری به اطلاعات دسترسی داشته و یا آنها را انتقال دهند.

در دوره آموزش پیکربندی شبکه های سیسکو در آموزشگاه شبکه نخبگان آراد اسلامشهر، مباحث مربوط به پیکر بندی اولیه و اصولی دیوایس های سیسکو، پیاده سازی و برقراری امنیت در شبکه های LAN و ACL و … را بطور عملی فرا خواهید گرفت.

برجسته ترین ویژگی آموزشهای نخبگان آراد

یکی از مهم ترین ویژگی های آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر ، فعالیت تحت نظر سازمان فنی حرفه ای و همچنین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می باشد. به همین جهت پس از گذراندن دوره استاندارد آموزش پیکربندی شبکه سیسکو ، مدرک فنی حرفه ای پیکربندی شبکه های سیسکو نیز ارائه می گردد. همچنین بستر آموزش آنلاین و مجازی نیز آماده خواهد شد تا متقاضیان گرانقدری که شرایط حضور در کلاس را ندارند بتوانند بصورت آنلاین در دوره شرکت نمایند.کارآموزان دوره آنلاین هم به صورت زنده در کلاس حضور خواهند داشت و هم اینکه ویدئوی هر جلسه در پنل کاربریشان آپلود خواهد شد.امکان حضور در آزمونها ویژه کارآموزان آنلاین نیز فراهم شده و پس از قبولی در آزمونها میتوانند مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

چرا آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر؟

آموزش پیکربندي شبکه سیسکو در مجتمع فنی نخبگان آراد اسلامشهر ، شامل تمام مباحث مربوط به مقدماتی و پیشرفته بوده و بصورت کاملا عملی و پروژه محور برگزار میگردد و در طی دوره تمرینهای عملی حین کلاس و تمرین در منزل نیز جزو متدهای آموزشی منسجم این مجموعه میباشد . همچنین کارآموزان این دوره در انتها با قبولی در آزمونهای کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای میتوانند مدرک معتبر و قابل ترجمه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور را دریافت کنند و از این مدرک برای ایجاد شغل ، استخدام و مهاجرت استفاده نمایند.

10,000,000 تومان


مشخصات دوره
  • تعداد جلسات 40
  • طول دوره 30 ساعت
  • سطح دوره پیشرفته
  • نوع برگزاری دوره حضوری
  • تاریخ بروزرسانی 1402/09/22
  • گواهینامه دوره مدرک فنی و حرفه ای

آموزش پیکربندی امنیت در شبکه های سیسکو
مهدی نوبهار

برنامه نویس - گرافیک

  • 4.5/5.0

دسته بندی ها