آموزش نتورک پلاس

آموزش نتورک پلاس - یکی از مهم ترین ویژگی های آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر ، فعالیت تحت نظر سازمان فنی حرفه ای و همچنین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می باشد. به همین جهت پس از گذراندن دوره نتورک پلاس علاوه بر مدرک معتبر داخلی +Network، مدرک فنی حرفه ای +Network نیز ارائه می گردد. همچنین بستر آموزش آنلاین و مجازی نیز آماده گردیده و متقاضیان گرانقدری که شرایط حضور در کلاس را ندارند میتوانند بصورت آنلاین در دوره شرکت نمایند.کارآموزان دوره آنلاین هم به صورت زنده در کلاس حضور خواهند داشت و هم اینکه ویدئوی هر جلسه در پنل کاربریشان آپلود خواهد شد.امکان حضور در آزمونها ویژه کارآموزان آنلاین نیز فراهم شده و پس از قبولی در آزمونها میتوانند مدرک بین المللی فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

  • 4.5/5.0
  • 12 شرکت کننده
  • پیشرفته
  • آخرین بروزرسانی 1402/11/23
  • حضوری
آموزش نتورک پلاس

توضیحات دوره

پیش نیاز دوره آموزش نتورک پلاس در آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر، تسلط بر ویندوز و اینترنت میباشد.

در این دوره چه آموزش داده می شود؟

آموزش نتورک پلاس و کسب مهارت در پیاده سازی و اجرای شبکه های پایه کمک شایانی به رفع مشکلات سازمان ها می کند. دوره آموزش نتورک پلاس در اسلامشهر به عنوان پیش نیاز به شما کمک خواهد کرد تا برای ورود به بازار کار حرفه ای و دوره های تخصصی شبکه مثل دوره های مایکروسافت ، لینوکس ، سیسکو و امنیت ، به عنوان تکنسین حرفه ای شبکه آماده شوید. آموزش نتورک پلاس نیز شروع راه و مقدمه ورود به دنیای شبکه می باشد و برای درک و فراگیری تمامی مباحث در شبکه دوره آموزش +Network ضروری و لازم می باشد. هدف کلی از دوره آموزش +Network، فراگیری مفاهیم تئوری و عملی شبکه های کامپیوتری ، اینترنت ، مسائل مربوط به طراحی ، شناسایی ، نصب ، راه اندازی ، نگهداری ، پشتیبانی و تعمیر شبکه های کامپیوتری به شکلی کاربردی و مفید می باشد.

کلاس آموزشی +Network در آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر به صورت عمومی برگزار می گردد. در آموزشگاه نتورک پلاس نخبگان آراد اسلامشهر ، کلاس های شبکه در محیطی آرام و راحت همراه با بهترین اساتید در حوزه شبکه برگزار می گردد.

قبل از ثبت نام در دوره +Network ابتدا سطح فراگیران توسط استاد مجرب شبکه سنجیده شده و سپس تعداد جلسات مورد نیاز جهت آموزش نتورک پلاس مشخص می گردد.

مدرک بین المللی +Network

یکی از مهم ترین ویژگی های آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر ، فعالیت تحت نظر سازمان فنی حرفه ای و همچنین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی می باشد. به همین جهت پس از گذراندن دوره نتورک پلاس ، مدرک فنی حرفه ای +Network نیز ارائه می گردد.

همچنین لازم به ذکر است مدرک داخلی +Network که توسط آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر ارائه می گردد معتبر و قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی جهت استخدام یا ارتقاء درجه شغلی می باشد. کارآموزانی که دوره نتورک پلاس یا همان مقدماتی شبکه را در آموزشگاه اندیشه آراد و یا نخبگان آراد در اسلامشهر سپری کرده باشند میتوانند وارد دوره های تخصصی تر سیسکو ، مایکروسافت و … شوند.

چرا آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر؟

آموزش جامع آموزش نتورک پلاس در مجتمع فنی نخبگان آراد اسلامشهر ، شامل تمام مباحث مربوط به مقدماتی و پیشرفته بوده و بصورت کاملا عملی و پروژه محور برگزار میگردد و در طی دوره تمرینهای عملی حین کلاس و تمرین در منزل نیز جزو متدهای آموزشی منسجم این مجموعه میباشد . همچنین کارآموزان این دوره در انتها با قبولی در آزمونهای کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای میتوانند مدرک معتبر و قابل ترجمه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور را دریافت کنند و از این مدرک برای ایجاد شغل ، استخدام و مهاجرت استفاده نمایند.


مشخصات دوره
  • تعداد جلسات 15
  • طول دوره 30 ساعت
  • سطح دوره پیشرفته
  • نوع برگزاری دوره حضوری
  • تاریخ بروزرسانی 1402/11/23
  • گواهینامه دوره مدرک فنی و حرفه ای

آموزش نتورک پلاس
مهدی نوبهار

برنامه نویس - گرافیک

  • 4.5/5.0

دسته بندی ها