آموزش طراحی و توسعه سایت با Core6

هدف آموزشگاه کامپیوتر اندیشه آراد از برگزاری این دوره ، جذب کارآموزان حرفه ای و کسانی که دارای تلاش و پشتکار بیشتری هستند.

  • 4.5/5.0
  • 12 شرکت کننده
  • مقدماتی - پیشرفته
  • آخرین بروزرسانی 1402/09/22
  • حضوری
آموزش طراحی و توسعه سایت با Core6

توضیحات دوره

آموزش طراحی و توسعه سایت با Core6 – دوره آموزش طراحی و توسعه سایت با Core6 دیجی کالا برای اولین بار بصورت پروژه محور و از صفر تا صد در منطقه اسلامشهر و تهران برگزار خواهد شد و آموزشگاه فنی و حرفه ای اندیشه آراد اولین مجری این دوره در بین تمام مراکز آموزشی و برنامه نویسی میباشد ، این دوره بصورت کاملا پروژه محور برگزار خواهد شد و وب سایت پیچیده دیجی کالا بعنوان پروژه انتخاب و طراحی و کد نویسی خواهد شد .

متقاضیانی که اطلاعاتی از طراحی وب ندارند پس از اتمام دوره براحتی هر نوع وب سایتی را با تکنولوژی پیشرفته Asp.Net Core6 طراحی خواهند کرد.

- چرا سایت دیجی کالا را انتخاب کردیم؟ محبوبیت این فروشگاه اینترنتی ، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و سخت ترین پروژه برنامه نویسی ، مدت زمان این دوره هر هفته 1 یا 2 جلسه سه تا چهار ساعته و حدود 8 ماه برگزاری دوره زمان می برد. با یادگیری این دوره و پس از اتمام آن میتوانید بسیاری از وبسایت های حرفه ای رو به راحتی طراحی کنید.

-شهریه این دوره برای یک دوره 8 ماهه که یک هنر پول ساز به نام طراحی وبسایت را به شما عزیزان می آموزد قیمت به صرفه ای هست و یک سرمایه گذاری بسیار خوب و زود بازده روی خودتان و تضمین شغل و درآمدتان در آینده ای بسیار نزدیک !!! چرا دوره آموزشی طراحی وب سایت MVC-Core در آموزشگاه اندیشه آراد ؟ این دوره با هدف آماده‌سازی کارآموزان برای ورود به پروژه‌های حرفه‌ای و بزرگ نرم‌افزاری تدوین شده است از این رو تلاش می‌شود در طی دوره کارآموز تسلط کافی به تمام مطالب مطرح شده را پیدا کند .

در واقع هدف آموزشگاه کامپیوتر اندیشه آراد از برگزاری این دوره آموزش طراحی و توسعه سایت با Core6 ، جذب کارآموزان حرفه ای و کسانی که دارای تلاش و پشتکار بیشتری هستند و تمایل دارند در مبحث طراحی وب و برنامه نویسی وارد بازار کار شوند ، میباشد. این آموزش بصورت کاملا عملی و ورک شاپ برگزار میشود و در انتهای دوره کارآموزان پس از قبولی در آزمونهای کتبی و عملی ، مدرک رسمی و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای را دریافت خواهند کرد. همچنین آموزشگاه کامپیوتر اندیشه آراد اسلامشهر ، یکی از مهم ترین سیاست های آموزشی خود را ، آخرین استانداردهای روز دنیا قرار داده است و سعی در انتقال این اطلاعات به صورت اصولی به کارآموزان عزیز دارد.

در آموزش طراحی و توسعه سایت با Core5 تمام مباحث مربوط به

Html – Css – Java Script – JQuery – BootStrap – CSharp – My Sql – Asp.Net – MVC – Core

در طول این دوره تدریس خواهد شد و نمونه وب سایت فروشگاهی از صفر تا صد تولید و توسعه داده خواهد شد .

پیشنهاد میکنیم توضیحات و سرفصلهای آموزش صفر تا صد دوره طراحی وب سایتهای فروشگاهی معتبر را حتما مطالعه کنید.

آموزش طراحی و توسعه سایت با Core6 – دوره آموزش طراحی و توسعه وب سایت با تکنولوژیهای جدید و بروز مایکروسافت در مجتمع فنی اندیشه آراد اسلامشهر با هدف آماده‌سازی کارآموزان برای ورود به پروژه‌های حرفه‌ای و بزرگ برنامه نویسی تدوین شده است ، از این رو تلاش می‌شود در طی دوره ، کارآموز تسلط کافی به تمام مطالب مطرح شده را پیدا کند.

در واقع هدف آموزشگاه کامپیوتر اندیشه آراد از برگزاری این دوره ، جذب کارآموزان حرفه ای و کسانی که دارای تلاش و پشتکار بیشتری هستند و تمایل دارند در مبحث طراحی وب و برنامه نویسی وارد بازار کار شوند ، میباشد.

دوره های آموزشی برنامه نویسی در مجتمع فنی اندیشه آراد اسلامشهر بصورت کاملا عملی ، ورک شاپ و پروژه محور برگزار میشود و در انتهای دوره کارآموزان پس از قبولی در آزمونهای کتبی و عملی ، مدرک رسمی و بین المللی سازمان فنی و حرفه ای را دریافت خواهند کرد، همچنین آموزشگاه کامپیوتر اندیشه آراد ، یکی از مهم ترین سیاست های آموزشی خود را ، آخرین استانداردهای روز دنیا قرار داده است و سعی در انتقال این اطلاعات به صورت اصولی به کارآموزان عزیز دارد.


مشخصات دوره
  • تعداد جلسات 45
  • طول دوره 90 ساعت
  • سطح دوره مقدماتی - پیشرفته
  • نوع برگزاری دوره حضوری
  • تاریخ بروزرسانی 1402/09/22
  • گواهینامه دوره مدرک بین المللی فنی و حرفه ای

آموزش طراحی و توسعه سایت با Core6
مهدی نوبهار

برنامه نویس - گرافیک

  • 4.5/5.0

دسته بندی ها