آموزش طراحی سایت با وردپرس

ویژه تمامی سنین و با هر سطح تحصیلاتی ، پس از گذراندن دوره جامع آموزشی وردپرس با طراحی بهترین وب سایتها برای کسب و کار خود و دیگران ، درآمد کسب کنی.

  • 4.5/5.0
  • 12 شرکت کننده
  • مقدماتی - پیشرفته
  • آخرین بروزرسانی 1402/11/23
  • حضوری
آموزش طراحی سایت با وردپرس

توضیحات دوره

در این دوره چه آموزش داده می شود؟

آموزش طراحی سایت با وردپرس

ویژه تمامی سنین و با هر سطح تحصیلاتی ، پس از گذراندن دوره جامع آموزشی وردپرس با طراحی بهترین وب سایتها برای کسب و کار خود و دیگران ، درآمد کسب کنید ، دوره طراحی وب سایت با تکنولوژی وردپرس نیاز به هیچ گونه دانش برنامه نویسی ندارد ، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌باشد ، وردپرس در ابتدا تنها یک سیستم رایگان وبلاگ‌نویسی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می‌داد و سپس به صورت یک CMS یا نرم‌افزار متن باز برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد.

وردپرس چیست؟

وردپرس با زبان برنامه‌نویسی php نوشته شده و توسط My SQL پشتیبانی می‌شود همچنین نسخه‌ای برای پست‌ گرس‌ کیو ال نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است ، وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت ، نام وردپرس را کریستیان اِسلِک ، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیش نهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده‌است .

آشنایی با دوره

در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس شما با نحوه استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ساخت وب سایت ها و وبلاگ ها و انتشار مطالب خود بر روی وب آشنا خواهید شد حتی اگر شما برای اولین بار باشد که از وردپرس استفاده میکنید و میخواهید بر روی سیستم مدیریت محتوای مورد علاقتان کار کنید ، در دوره آموزشی وردپرس همه چیزهای که شما نیاز دارید و حتی بیشتر از آن را می آموزید.

وردپرس به میلیون ها وبلاگ و وبسایت نیرو میبخشد با این پلت فرم قدرتمند یاد میگیرید وب سایتتان را ، راه اندازی نمایید ، تیم آموزشگاه اندیشه آراد این امکان را برای شما فراهم می کند تا بیشتر نسخه های وردپرس به میزبانی خودتان را گرفته و وبلاگ ها و وبسایت هایی با ویژگی های غنی ایجاد کنید ، برای ساده سازی فرآیند یادگیری ، تیم طراحی سایت آموزشگاه اندیشه آراد فصول را بر اساس نیازها ساختاربندی کرده است ، ما با راه اندازی وردپرس شروع میکنیم و با رابط ادمین آشنا میشویم سپس پست ها و صفحات را ایجاد و عناصر مدیا مثل تصاویر و ویدیو ها را به آن ها اضافه میکنیم.

سیستم مدیریت محتوا یا CMS چیست؟

سیستم مدیریت محتوا که امروزه در وب بنام CMS شناخته میشود ، مخفف Content Management System می باشد که یک برنامه نرم افزاری روی سرور است و به مدیر سایت اجازه می دهد تا محتوای سایت را بدون نیاز به طراحی دوباره سایت تغییر دهد در واقع طراح اولیه سایت ، یکبار سیستم CMS را طراحی می کند و تعدادی قالب آماده برای صفحات طراحی کرده و آن را روی سایت نصب می کند حال شما براحتی می توانید صفحات دیگری را به آن اضافه ، کم یا ویرایش کنید . امروزه بیشتر سایت هایی که در روز آن ها را مشاهده می کنیم از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنند بعضی از این سیستم ها پولی و بعضی رایگان هستند . سیستم مدیریت محتوای WordPress (وردپرس) یکی از سیستم های رایگانی است که درون اینترنت وجود دارد . وردپرس یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای دنیا می باشد که به صورت اوپن سورس منتشر شده است ، یعنی هرکسی میتواند آن را توسعه داده و بنا به نیاز خویش استفاده کند .

با وردپرس چکار میتوان کرد؟

با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توان هر نوع سایتی را ایجاد کرد از انواع سایت هایی که می توان با وردپرس ایجاد کرد می توان به سایت های آموزشی ، فروشگاهی ، خبری ، ورزشی ، دانلودی ، فیلمی ، موسیقی ، شخصی ، شرکتی و … اشاره کرد در واقع شما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می توانید هر نوع سایتی را به دلخواه خود با هر نوع امکاناتی ایجاد و آن را مدیریت نمایید .

آموزش طراحی سایت با وردپرس – ما بدنبال سفارشی کردن ظاهر سایت خود با استفاده از تم ها و چگونگی گسترش قابلیت های وردپرس و پلاگین ها ، مدیریت کاربران ، تنظیمات پیشرفته ، امنیت در وردپرس و ترغیب خوانندگان در سایت خود صحبت خواهیم کرد. بیش از هرچیزی ، این دوره طراحی شده تا شما را در مسیر خودتان و با سایت وردپرس راه اندازی شده توسط خودتان بالا ببرد ، شما یاد میگیرید که چگونه بر کارهای معمول مسلط شوید و ما در کنار شما خواهیم بود تا در اولین مرتبه آنرا درست انجام دهید.

بنابراین ، ما در دوره آموزش طراحی سایت با تکنولوژی وردپرس به طور کامل شما را راهنمایی کرده و نکات به دست آمده از تجربیات سال ها کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما آموزش خواهیم داد همچنین شما احتیاجی به دانش قبلی از وردپرس برای شروع این دوره ندارید ، ما تمامی مباحث را از مقدماتی شروع کرده و آن چیزی که وردپرس واقعا هست و اینکه چگونه کار میکند را به شما آموزش میدهیم ، سپس ما به شما کمک میکنیم شروع کنید و به شما نشان میدهیم چگونه میزبانی کرده و یک صفحه وردپرس نصب و قسمت ادمین خود را ایجاد کنید.

نحوه آموزش

مرحله بعدی دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس همه چیز درباره انتخاب و استفاده از تم خودتان و سپس شروع تغییر آن متناسب با نیازهای شما است ، ما به شما می آموزیم که چگونه پلاگین ها و ویجت هایی که سایت شما را شکل می دهند بهمراه محتوا و صفحات مورد نیاز خود اضافه کنید و خیلی سریع سایت خود را برای راه اندازی آماده نمایید. شما میتوانید آموزش مقدماتی راه اندازی وردپرس را با کلیلک بر روی این لینک مشاهده نمائید.

خروجی دوره

در مجموعه آموزشهای طراحی و توسعه وب سایت آموزشگاه اندیشه آراد در وردپرس ، تمامی نکات و مهارت های عملی مورد نیاز برای ورود به دنیای جذاب برنامه نویسی تحت وب و پیاده سازی وب سایت های داینامیکی ، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن ، و به صورت کاملا عملی آموزش داده شده است. در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس ، از نظر نظم منحصر به فردی که در روند آموزش و ترتیب مطالب دارد ، بسیار خاص است و در ارائه آن ، از تجارب موفق ارائه بیش از چندین دوره آموزش برنامه نویسی زبان های مختلف استفاده شده است.

اهداف آموزش

  • آموزش پروژه محور
  • توانایی کار با بخش فرانت سایت
  • توانایی کار با بخش بک اند سایت
  • توانایی کار با قالبها و بارگذاری و بروزرسانی آنها
  • پیاده سازی یک وب سایت از صفر تا صد
  • کار با وب سایتهای فروشگاهی ، شرکتی و …
  • آموزش کامل هاست و دامین
  • توانایی کار با افزونه ها و نصب و بروزرسانی آنها

پیش نیاز های این دوره آموزشی

با توجه به پیشرفته بودن این دوره ، بهتر است برای درک بهتر مطالب ، متقاضیان این دوره آموزشی با ویندوز و اینترنت آشنا باشند.


مشخصات دوره
  • تعداد جلسات 15
  • طول دوره 30 ساعت
  • سطح دوره مقدماتی - پیشرفته
  • نوع برگزاری دوره حضوری
  • تاریخ بروزرسانی 1402/11/23
  • گواهینامه دوره مدرک بین المللی فنی و حرفه ای

آموزش طراحی سایت با وردپرس
مهدی نوبهار

برنامه نویس - گرافیک

  • 4.5/5.0

دسته بندی ها