آموزش جامع سئو

آموزشگاه نخبگان آراد برگزار کننده دوره آموزش سئو در اسلامشهر.سئو مهم‌ترین عامل برای رسیدن به این اهداف است. به عنوان مثال فرض کنید شما یک سایت جذاب و کاربر پسند را طراحی کرده‌اید، که هیچ کاربری به سراغ آن نمی‌آید، به مانند این که شما یک فروشگاه مدرن و مجهز را در جایی احداث کنید که هیچ آدمی از آن‌جا رد نمی شود! پس از این رو برای رونق و پیشرفت سایتتان باید جامعه هدف را با آن آشنا کنید. سئو بهترین و کارآمدترین راه برای جلب نظر جامعه هدف است.

با استفاده از آموزش سئو به راحتی می‌توان فروشگاه سوت و کور خود را به محلی برای رفت و آمد کاربران تبدیل کرد. این دقیقا همان چیزی است که موتورهای جست و جو گوگل را به وجد می‌آورد و آن‌ها نیز رفته رفته ارزش و اعتبار ویژه‌ای برای سایت شما قائل می‌شوند.

از این رو با آموزش سئو 0 تا 100 کاربران و موتور‌های جستوجو را می‌توانید مشتاق به بازدید از سایتتان کنید و این موضوع، مهم‌ترین عاملی است که یک کسب و کار برای رونق و پیشرفت خود به آن نیاز دارد.

پیش نیاز این دوره : متقاضیان محترم دوره آموزش جامع سئو در آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر ، می بایست با یکی از پلتفرمهای طراحی و توسعه وب سایت (مانند مایکروسافت،پایتون و جنگو ، پی اچ پی ، وردپرس و ...) حداقل یک وب سایت را بر روی دامنه و هاست پابلیش کرده باشند تا متوجه مفاهیم تخصصی آموزش سئوی وب سایت شوند.

  • 4.5/5.0
  • 12 شرکت کننده
  • مقدماتی و پیشرفته
  • آخرین بروزرسانی 1402/09/22
  • حضوری
آموزش جامع سئو

توضیحات دوره

کسب رضایت کاربر و کسب رضایت موتور‌های جستوجو دو عاملی است که یک سایت را به موفقیت نزدیک می‌کند.

در این دوره چه آموزش داده می شود؟

آموزش جامع سئو در آموزشگاه برنامه نویسی و طراحی سایت نخبگان آراد اسلامشهر – در دوره آموزش جامع سئو آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر ، مباحث پایه ای بهینه سازی و سئوی انواع وب سایتها تا مباحث پیشرفته سرچ کنسول و ابزارهای حرفه ای سئو آموزش داده میشود. علاقمندان وضعیت سئوی وب سایتهای آموزشگاه برتر اندیشه آراد ، نخبگان آراد و … رو ملاحظه نمایند تا با کیفیت دوره های آموزشی ما بیشتر از پیش آشنا شوند.

 مهم ترین هدف و اهمیت آموزش جامع سئو،‌ افزایش محبوبیت، اعتبار برند (برندسازی) و فروش یا درآمدزایی مهارتی از طریق فضای مجازی است. امروزه یادگیری سئو از آنجایی مهم است که تعداد کاربران فضای مجازی با توجه به آخرین آمارها در سال 2023 به بیش از 5.18 میلیارد نفر معادل با 64.4 درصد از کل جمعیت جهان رسیده است. این آمار نشان می‌دهد کاربران فضای مجازی در یک دهه گذشته بیش از 2.1 برابر افزایش یافته‌اند. از سوی دیگر،‌ میزان فروش اینترنتی در طی این مدت از عدد 1.33 میلیارد دلار به 6.5 برابر این رقم رسیده‌ است. این موضوع نشان می‌دهد فضای مجازی رشد بسیار بزرگی در سال‌های اخیر داشته و این رشد ادامه دار است. بنابراین کسانی موفق خواهند بود که بتوانند در این فضا سهمی گرفته و حرفی برای گفتن داشته باشند. از آنجایی که این رقم بین المللی است، اگر با مفهوم سئو آشنا باشید و بتوانید از طریق آن خود را به بالاترین سطح ممکن برسانید،‌ زمینه فروش و کسب درآمد در هرکشوری برای شما فراهم خواهد بود.

از سوی دیگر، آموزش کسب درآمد از سئو می‌تواند دریچه‌ای از مهارت‌ها و فرصت‌ها را باز کند که هر فرد بسته به توانایی خود، قادر است به نحوی از آن استفاده نماید. آموزش جامع سئو می‌تواند شما را به یک متخصص سئو برای ارائه خدمات آنلاین بهینه سازی سایت تبدیل کرده یا آنکه درآمد و فروش‌ تان را از طریق سئو سایت‌های فروشگاهی،‌ شرکتی و برندسازی آنها بیشتر کند. این کار هم به صورت پروژه‌ای، سهیم شدن در سود فروش، هم با آموزش و یا ارائه خدمات مشاوره سئو قابل انجام است.

یادگیری سئو سایت از نظر متخصصین SEO بین المللی چقدر مهم است؟

اگر می‌خواهید اهمیت آموزش سئو را بدانید، می‌توان به چند نظر مهم از سوی متخصصین این حوزه اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشند:

برایان دین: Brian Dean یکی از متخصصین سئو است که همه ما او را با وب سایت بکلینکو می‌شناسیم. این فرد در رابطه با اهمیت سئو به 4 مورد مهم اشاره می‌کند که عبارتند از:‌ هدایت ترافیک هدفمند به سایت،‌ ایجاد اعتماد و اعتبار،‌ افزایش آگاهی از برند و جلوتر رفتن از رقبا.
نیل پاتل:‌ یکی دیگر از متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ،‌ Neil Patel نام دارد که ایشان در مورد اهمیت سئو می‌گوید:‌ سئو منجر به جستجوی ارگانیک می‌شود و می‌تواند در اعتبار و اعتماد به کسب و کار کمک کند. سئو نرخ تبدیل را بالاتر برده و مزایای بلند مدتی دارد.
جان مولر:‌ این فرد، تحلیلگر و متخصص سئو گوگل است که در رابطه با اهمیت سئو برای کسب و کارها چنین می‌گوید: سئو به پیدا کردن مشتریان بالقوه برای کسب‌ و ‌کارها کمک می‌کند. سئو تجربه کاربری را بهبود داده و آنها را جلوتر از رقبایشان نگه می‌دارد. به طور کلی، از نظر جان مولر آموزش سئو و سرمایه گذاری بر آن به خصوص برای کسب‌ و کارها،‌ احتمال موفقیت آنلاین آنها را بیشتر کرده و به همین خاطر باید سئو بخش جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی باشد.

چرا آموزشگاه نخبگان آراد اسلامشهر؟

آموزش جامع سئو در مجتمع فنی نخبگان آراد اسلامشهر ، شامل تمام مباحث مربوط به مقدماتی و پیشرفته بوده و بصورت کاملا عملی و پروژه محور برگزار میگردد و در طی دوره تمرینهای عملی حین کلاس و تمرین در منزل نیز جزو متدهای آموزشی منسجم این مجموعه میباشد . همچنین کارآموزان این دوره در انتها با قبولی در آزمونهای کتبی و عملی سازمان فنی و حرفه ای میتوانند مدرک معتبر و قابل ترجمه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور را دریافت کنند و از این مدرک برای ایجاد شغل ، استخدام و مهاجرت استفاده نمایند.


مشخصات دوره
  • تعداد جلسات 15
  • طول دوره 30 ساعت
  • سطح دوره مقدماتی و پیشرفته
  • نوع برگزاری دوره حضوری
  • تاریخ بروزرسانی 1402/09/22
  • گواهینامه دوره مدرک فنی و حرفه ای

آموزش جامع سئو
مهدی نوبهار

برنامه نویس - گرافیک

  • 4.5/5.0

دسته بندی ها